niedziela, 18 maja 2014

Twarożek śmietankowy

Przy ostatniej produkcji białego sera postanowiłam trochę poeksperymentować i zrobić twarożek śmietankowy który jest gładki, kremowy i delikatnie puszysty, idealny do rozsmarowania na kanapkę.
Postępowałam jak zawsze kiedy robię biały ser. Będąc na etapie odcedzania zebrałam trochę sera i dołożyłam dwie łyżki śmietany, którą wcześniej zebrałam z mleka nastawionego na zsiadłe. Potem wszystko dokładnie potraktowałam blenderem. Twarożek przełożyłam do miseczki i odstawiłam do lodówki. Wyszedł naprawdę pyszny kremowy i wilgotny. Jeżeli lubicie twarożek ze słodkimi dodatkami to ten świetnie się komponuje np. z moją ulubioną konfiturą z figi. 
Po spróbowaniu tego serka przyszły mi do głowy oczywiście naleśniki i urodził mi się w głowie pewien pyszny plan. Ale o tym więcej już wkrótce...




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze opinie są dla mnie bardzo cenne piszcie więc:)