piątek, 12 kwietnia 2013

Galeria chlebów

Jestem dziś w nastroju do rozmyślań i wspomnień może dlatego właśnie zaczęłam oglądać zdjęcia zgromadzone w komputerze. Pośród naszych rodzinnych fotografii, które uświadamiają mi jak szybko biegnie czas, znalazłam całą masę zdjęć moich wypieków. Przy okazji zrobiłam małe porządki i okazało się, że trochę już tego chleba upiekłam. Nie ma się czemu dziwić bo prawie codziennie piekę pieczywo i jeśli tylko mam sposobność sięgam po aparat i robię zdjęcia. Bardzo różne piekę te chleby bo nie znosimy monotonii a ja też lubię sobie poeksperymentować. Pomyślałam, że zaproszę Was na smakowitą wizualną ucztę chlebową. Oto galeria moich najciekawszych chlebów:
Chleb pszenny ze słonecznikiem

Słodki chleb kukurydziano- pszenny z żurawiną

Chleb pszenny drożdżowy ze słonecznikiem i płatkami owsianymi

Chleb Królewski z żurawiną, dynią, słonecznikiem i śliwką

Chleb razowy z miodem

Chleb pszenno-żytni z czarnuszką

Chleb pszenny z siemieniem lnianym

Chleb pszenny z siemieniem lnianym

Chleb pszenny

Chleb litewski

Bułeczki pszenne

Chleb gryczany z dynią, słonecznikiem, siemieniem lnianym

Chleb Tatiany


Chleb pszenno-żytni
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wasze opinie są dla mnie bardzo cenne piszcie więc:)